BONSAIE

Rozhodla jsem se, že i po mém dávném pokusu pěstovat bonsai to znovu skusím a koupila jsem si základní řízek ze zakrslého stromu a k tomu čistě ze zajímavosti zkamenělé dřevo (vypádá spíše jak kámen, ale co), které se často může dávat k bonsajím na okrasu do truhlíku. Protože jsem v pěstování bonsají úplná začátečnice rozhodla jsem se porozhlédnout po internetu a najít si pár rad do začátku. U většiny stránek jsem se dozvěděla vesměs to samé, ale velice se mi líbila tato stránka- https://www.moje-bonsaje.wz.cz/postupy.php kde se můžete dozvědět i o nejbližších výstavách a akcích. Je zde také mnoho obrázků už hotových bonsají- od listnatých,  jehličnatých až po bonsají z květin takže vypadá jako rozkošná malá sakura. Bonsaje se poprvé objevily v Číně, kde chtěli ,,vytvořit" zmenšeninu stromu, v Evropě se ukázala okolo 19. století. Pokud by jste chtěli další malý článek o Bonsajích napište a já nějaký udělám :)

AL453